بیائید لحظه ای فکرکنیم

 بیائید لحظه ای فکرکنیم

برای رسیدن به سعادتی زیبا...،

این سرمایه عظیم من،زیباییم،هدیه ای است ازطرف خداوندبسیارمهربان.شایسته نیست هدیه ای کهازسمت بهتریندوست برای من می آیدرابه شکلی مورد استفاده قراردهم که نارضایتی اورافراهم آورد.

آری ای بهترین دوست من.خدای مهربان من،تصمیم دارم با رعایت حجاب وعفت خودگامی درجهت دوست داشتن تووراضی نمودنت بردارم.امید دارم بااین تصمیم ازمن خوشحال شوی وهدیه هایی زیباتر برای خوشبختی من نصیبم فرمایی

                                             



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: حجاب ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:, | 17:29 | نویسنده : عشق ثارالله |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.